2013 m. birželio 22 d., šeštadienis

Žaidimo padarai

Žaidimo padarai
Minecraft gyvūnai ir priešai

Minecraft pasaulis būtų tuščias be šiu padarų, su kuriais galiausia teks susidurti. Išskiriamos dvi grupės padarų – pasyvieji ir agresyvieji. Pasyvieji padarai užpulti nebandys gintis, o agresyvieji gali užpulti vos jus pamatę. Kitus padarus galite pasidaryti su atitinkamomis blokų dėliojimo kombinacijomis. Šiame gide rasite trumpą bendrą informaciją apie kiekvieną jų, bei patarimus, kaip su jais kovoti.


Pasyvieji padarai

Višta

Gyvybės:
Išmeta: plunksnas (0-2), žalią vištieną (1), keptą vištieną (1, jei miršta degdama), kiaušinį (atsitiktinai kas 5-10 minučių)
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3
Tai nedidelis padarėlis, judantis plasnodamas sparnais. Jį galima rasti beveik visuose biomuose. Višta negali patirti kritimo žalos – ji lėtai nusileidžia nuo bet kokio aukščio. Galima vesti ir dauginti su sėklomis.

Karvė

Gyvybės:
Išmeta: odą (0-2), žalią jautieną (1-3), kepsnį (1-3, jei miršta nuo ugnies)
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3
Iš jos gaunamas pienas spustelėjus ant jos tešmens dešiniu pelės mygtuku (alternatyvus spustelėjimas) laikant tuščią kibirą. Vedamos ir dauginamos naudojant kviečius.

Kiaulė

Gyvybės:
Išmeta: žalią kiaulieną (1-3), keptą kiaulieną (1-3, jei miršta nuo ugnies)
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3
Ant kiaulių galima uždėti balną, tačiau kiaulę valdyti galima tik turint rankose pagaliuką su morka. Vesti ir dauginti galima su morkomis.

Avis

Gyvybės:
Išmeta: vilną (1), vilną (1-3, jei nuskusta) (vilna tokios pat spalvos kaip avis)
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3
Avis galima nudažyti laikant dažus rankoje ir spustelint dešiniu klavišu (alternatyvus spustelėjimas). Avims poruojantis vaikui yra vienoda tikimybė būti vieno iš tėvų spalvos. Vedamos ir dauginamos naudojant kviečius.

Kalmaras

Gyvybės:
Išmeta: rašalo pūslę (1-3)
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3
Šis padaras gali būti surastas vandens telkiniuose paviršiuje (nuo 45 iki 62 lygio imtinai). Jis laisvai plaukioja vandenyje. Dėl netobulumų žaidime kai jis prisiliečia prie žemės girdimi žingsnių garsai.

Vilkas

Gyvybės: , prijaukintas x 10
Ataka: , prijaukintas
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3
Vilkas gali būti prijaukintas jam duodant (dešiniu klavišu) kaulų. Prijaukinus pasikeičia jo veidas ir virš jo atsiranda širdelės. Dešiniu klavišu paspaudus galima jį pasodinti. Užpuolus laukinį vilką jo veidas įgaus raudonas akis, jis puls jus. Prijaukintas vilkas gina savo šeimininką, puola jį užpuolusius monstrus ir žaidėjus.

Ocelotas (laukinė katė)

Gyvybės:
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3
Randama tik džiunglėse. Prijaukinta virsta viena iš trijų įprastų kačių. Prisijaukinti galima duodant jai žuvies (dešiniu mygtuku), tačiau jaukinant reikia kantrybės, vos pajudėjus ji gali išsigąsti ir pabėgti. Ji nubaido pasalūnus. Ją galima pasodinti dešiniu pelės mygtuku.

Grybakarvė

Gyvybės:
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3
Randama tik grybų salose. Elgiasi kaip įprasta karvė, tačiau naudojant dubenėlį (dešinys pelės klavišas) gali būti pamelžta – taip gaunamas nesibaigiantis grybų troškinys.

Kaimietis

Gyvybės:
Išmeta patirties kamuolėlių: 0
Juos sutiksite tik natūraliuose kaimeliuose. Su jais galima prekiauti (dešinys pelės klavišas). Naktį įbėga į namą, jei yra galimybė. Sukūrus daugiau namų automatiškai sukuria vaikus. Kaimiečiai turi skirtingas „profesijas“ (matoma iš skirtingų aprangų), nuo jų priklauso daiktai, kuriuos galima pirkti/parduoti pas juos.

Šikšnosparnis

Gyvybės:
Išmeta patirties kamuolėlių: 0
Tai visiškai nekenksmingas priešininkas, atsirandantis urvuose, kur apšvietimo lygis yra mažesnis nei 4, arba žemiau 63 žemės lygio. Jie aktyvūs tik naktį, o dieną nesirodo.

Žirgai, asilai, mulai


Gyvybės: nuo iki , dažniausia kuo didesnės gyvybės, tuo lėtesnis žirgas
Išmeta: odos (0-2), balną (jei uždėtas), žirgo šarvus (jei uždėti), skrynią (jei uždėta), kaulą (žirgas skeletas), supuvusią mėsą (žirgas zombis)
Išmeta patirties kamuolėlių: 1-3

Tai padarai, pridėti Minecraft versijoje 1.6.
Gali būti vienos iš septynių spalvų ir vienos iš penkių variacijų (dėmių).
Žirgams dar priklauso asilai, kuriuos galima rasti natūraliai, ir mulai, kuriuos galima gauti suporavus žirgą su asilu. Mulų poruoti nebeįmanoma. Žirgai skeletai ir žirgai zombiai dar nepritaikyti žaidime.
Žirgus galima rasti lygumose, būreliais po 4.
Norint prisijaukinti žirgą reikia spausti ant jo dešiniu pelės klavišus nieko nelaikant rankoje. Taip ant jo užlipsite, tačiau greičiausia jis jus numes. Bandykite dar ir dar arba pašerkite jį vienu iš šių dalykų:

Cukrumi: pagydo žirgą 0,5 širdelės, paspartina augimą 30 sek, padidina tikimybę prisijaukinti 3%
Kviečiais: pagydo žirgą 1 širdele, paspartina augimą 1 min, padidina tikimybę prisijaukinti 3%
Obuoliu: pagydo žirgą 1,5 širdelės, paspartina augimą 1 min, padidina tikimybę prisijaukinti 3%
Auksine morka: pagydo žirgą 2 širdelėmis, paspartina augimą 1 min, padidina tikimybę prisijaukinti 5%
Duona: pagydo žirgą 3,5 širdelės, paspartina augimą 3 min, padidina tikimybę prisijaukinti 3%
Auksiniu obuoliu: pagydo žirgą 5 širdelėmis, paspartina augimą 4 min, padidina tikimybę prisijaukinti 10%
Šieno kupeta: pagydo žirgą 10 širdelių, paspartina augimą 3 min, nepadidina tikimybės prisijaukinti.

Augimo paspartinimas galioja kumeliukams. Pamaitinkite spausdami dešiniu pelės klavišu laikydami maistą. Žirgui valgant atsiveria jo burna.

Žirgas yra prijaukintas kai iš jo pasipila širdelės. Tada ant jo galima uždėti balną. Paspaudus shift ir dešiniu pelės klavišu atsiveria jo inventorius, galima uždėti šarvus ir balną į atitinkamus langelius.
Prijaukinus asilą ir uždėjus jam balną taip pat galima jam uždėti skrynią (shift ir dešinys pelės klavišas), tada jis galės laikyti daiktus. Tas pats galioja mulams. 

Spaudžiant tarpo klavišą pradeda pildytis šuolio stulpelis. Geriausia tarpą atleisti kai stulpelis užsipildo iki oranžinės dalies. Kuo pilnesnis stulpelis tuo aukščiau pašoks žirgas. Žirgai gali peršokti net tvoras.

Žirgus bei kitus gyvūnus patogu vesti pavadžiais.
 
Agresyvieji padarai

Zombis

Gyvybės:
Šarvų taškų:
Ataka: lengvame lygyje , normaliame , sunkiame
Išmeta: supuvusią mėsą (0-2)
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Retai išmeta: geležies liejinį, geležinį šalmą, geležinį kastuvą, geležinį kardą
Žalą daro prisiliesdamas. Atrodo taip pat, kaip Styvas (pradinis žaidėjas), tik su žalia oda.

Skeletas

Gyvybės:
Ataka: lengvame lygyje , normaliame nuo iki , sunkiame nuo iki
Išmeta: strėles (0-2), kaulus (0-2)
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Retai išmeta: lanką, užburtą lanką
Atsišaudo strėlėmis, visada nešiojasi lanką.

Voras

Gyvybės:
Ataka: lengvame lygyje , normaliame , sunkiame
Išmeta: siūlus (0-2), voro akį (0-1) nužudytas žaidėjo
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Gali laipioti sienomis, akys švyti tamsoje.

Voro raitelis

Gyvybės: atskira, tokios pačios kaip ir atskirų padarų
Ataka: tokia pati kaip atskirų padarų
Tai skeletas jojantis ant voro. Nužudžius vieną jų kitas padaras lieka kaip įprastas (skeletas nulipa arba voras toliau bėgioja).

Pasalūnas

Gyvybės:
Ataka: priklauso nuo atstumo nuo jo, įprasto maksimali x24,5, pakrauto maksimali x 48,5
Išmeta: paraką (0-2) nužudytas ne savo sprogimo, muzikinį diską (1) nužudytas skeleto strėlės
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Jo žingsniai girdimi tik ant žolės ir smėlio, priartėjęs šnypščia, išsiplečia ir sprogsta padarydamas žalą aplink esančiams blokams ir žaidėjui.
Patartina kovoti su juo lanku arba vos kirtus kardu iš karto atsitraukti.

Gleivius

Gyvybės: didelio , mažo , mažiausio
Ataka: didelio , mažo , mažiausias gali tik pastumti
Išmeta: mažiausias išmeta gleivių kamuolėlius (0-2)
Išmeta patirties kamuolėlių: didelis 4, mažas 2, mažiausias 1
Atsiranda tik tam tikruose regionuose (atsitiktinai sugeneruotuose žaidimo), žudomas skyla į mažesnius.

Pabaigažmogis

Gyvybės:
Ataka: lengvame lygyje , normaliame , sunkiame
Išmeta: pabaigos perlą (0-1)
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Gali teleportuotis. Nepuola žaidėjo kol žaidėjas į jį nepažvelgia. Nuo pastebėjimo apsaugo moliūgas užsidėtas vietoje šalmo. Vienintelis padaras be Pabaigos drakono Pabaigoje.

Urvinis voras

Gyvybės:
Ataka: lengvame lygyje neužkrečianti , normaliame užkrečianti , sunkiame užkrečianti
Apnuodijimas: normaliame lygyje atima , sunkiame , neatima širdelių jei likusi tik viena
Išmeta: siūlus (0-2), voro akis (0-1)
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Randamas apleistose kasyklose, irštvose pilnose voratinklių, ten galima rasti ir jų narvą, gali apnuodyti. Gali laipioti sienomis kaip ir įprastas voras.

Žvyninukas

Gyvybės:
Ataka:
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Nors jo ataka silpna, tačiau jis niekada nepuola vienas. Žvyninukai randami tvirtovėse, kuriose yra pasislėpę netikrose akmeninėse plytose (normaliose, samanotose, įtrūkusiose). Blokus galima atskirti kasant juos plika ranka – žvyninukų blokai daug lengviau kasami. Jei vienas išsilaisvina, tuomet esantys netoli taip pat pradeda pulti. Žvyninukui palikus bloką jis išnyksta.

Šmėkla

Gyvybės:
Ataka: ugnies kamuoliai, , priklauso nuo atstumo nuo sprogimo
Išmeta: paraką (0-2), Šmėklos ašarą (0-1)
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Randama tik Požemiuose, vienas didžiausių žaidimo padarų. Ji skraido ore ir skleidžia aimanas. Pamačiusi žaidėją jį puola ugnies kamuoliais, kuriuos galima atmušti kritiniu smūgiu arba strėle. Už šmėklos nužudymą jos pačios ugniniu kamuoliu yra paskirtas pasiekimas. Ugniniai kamuoliai naikina „minkštesnes“ medžiagas, todėl norint ką nors apsaugoti (pavyzdžiui portalą, kurį kamuoliai gali išjungti), galima tai apsupti akmens skalda ar kitais akmeniniais blokais – ugniniai kamuoliai šių pažeisti negali. Šmėkla nepatiria žalos nuo ugnies ir lavos, nors ant jos rodoma degimo animacija.

Magmos kubas

Gyvybės: didelis , mažas , mažiausias
Šarvų taškų: didelis , mažas , mažiausias
Ataka: didelis , mažas , mažiausias
Išmeta: magmos kremą (0-1), kai miršta didelis arba mažas
Išmeta patirties kamuolėlių: didelis 4, mažas 2, mažiausias 1
Savo elgesiu labai panašus į gleivių, mušamas skyla į mažesnius savo atitikmenis. Jo šuolio anomacijos metu galima matyti jo lavos širdį.

Liepsna

Gyvybės:
Ataka: ugnies kamuolio lengvame lygyje , normaliame , sunkiame
Ataka: kontakto lengvame lygyje , normaliame , sunkiame
Išmeta: liepsnos strypą (0-1)
Išmeta patirties kamuolėlių: 10
Šis padaras randamas tik narvuose, esančiuose Požemių tvirtovėse. Jis labai pavojingas, nes ugnies kamuoliais gali padegti ne tik žaidėją, bet ir žemę aplink jį. Gali skraidyti.

Zombis Kiauliažmogis

Gyvybės:
Ataka: lengvame lygyje , normaliame , sunkiame
Šarvai:
Išmeta: supuvusią mėsą (0 – 1), aukso gabalėlį (0 – 1)
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Tai pasyvūs pragaro gyventojai. Jei jie nėra puolami, į žaidėjus nereaguoja, tačiau, jei bus užpultas bent vienas iš jų – ataką pradės visi, esantys netoliese.

Zombis Kaimietis

Gyvybės:
Šarvų taškų:
Ataka: lengvame lygyje , normaliame , sunkiame
Išmeta: supuvusią mėsą (0-2)
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Retai išmeta: geležies liejinį, geležinį šalmą, geležinį kastuvą, geležinį kardą
Atsiranda tuomet, kai paprastą Kaimietį užpuola Zombis, tuomet Kaimietis užsikrečia ir virsta į Zombį. Būtent todėl reikia saugoti žaidime esančius kaimus.

Ragana

Gyvybės: (atsinaujinančios)
Ataka: Atakos dydis priklauso nuo to, kokius eliksyrus ji į jus mėto.
Išmeta: (0 – 6) Stiklo buteliukai, šviesos akmens dulkės, parakas, raudonakmenio dulkės, voro akys, pagaliukai, cukrus.
Retai išmeta: Švelnumo, Gydymo, Atsparumo ugniai eliksyrus.
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Tai priešininkas, gyvenantis pelkėje. Jus pamačiusi ji pradeda į jus mėtyti įvairius žalą darančius eliksyrus, jos nosis pasikelia – ji taip “pyksta” už sutrukdymą. Ją galima rasti pelkėje esančiuose nameliuose.

Nykūnas skeletas

Gyvybės:
Ataka: lengvame , normaliame , sunkiame
Išmeta: anglis (0-1), kaulas (0-2)
Retai išmeta: Nykūno skeleto kaukolė
Išmeta patirties kamuolėlių: 5
Tai Pragare atsirandantys skeletai, Paviršiaus pasaulio atitikmuo. Apsiginklavę kardais puldami žaidėją jį apsvaigina “Nykumo” efektu, kuris pakeičia širdelių spalvą į juodą ir daro tolimesnę žalą žaidėjui dar 10 sekundžių. Nužudžius jį ir surinkus 3 kaukoles galima išsikviesti vieną iš žaidimo bosų.

Funkciniai padarai

Sniego senis

Gyvybės:
Ataka: gali tik pastumti, žalos liepsnoms , Pabaigos drakonui
Išmeta: sniego gniūžtes (0-15)
Išmeta patirties kamuolėlių: 0
Nerandamas natūraliai tačiau gali būti sukurtas padėjus du sniego blokus vieną ant kito ir ant jų uždėjus moliūgą – blokai išnyksta o vietoj jų atsiranda sniego senis. Jo ataka – mėtomos sniego gniūžtės. Vandenyje patiria žalą ir gali mirti, taip pat patiria žalą nuo lietaus, nuo kurio bando pabėgti.

Geležinis golemas

Gyvybės: x 50
Ataka: nuo iki
Išmeta: geležinius liejinius (3-5), rožes (0-2)
Išmeta patirties kamuolėlių: 0
Jį galima rasti kaimuose prie didesnių kaimiečių grupių arba jis gali būti sukurtas vartotojo. Išdėliojus keturis geležies blokus T raide ir viršuje padėjus moliūgą (gaunamas 3×3 „pliusas“) vietoje blokų atsiras geležinis golemas. Atakuoja rankomis, gali toli nusviesti puolančius padarus. Puola žaidėjus, jei šie puola jį arba kaimiečius. Jis gali neštis gėlę.

Bosai

Pabaigos drakonas

Gyvybės: x 100
Ataka: , stipriai bloškia atgal
Išmeta patirties kamuolėlių: 20000
Didžiausias padaras žaidime, randamas tik Pabaigoje. Gyvybė rodoma ekrano viršuje, ją gali semtis iš Pabaigos kristalų, kuriuos būtina sunaikinti norint sunaikinti drakoną. Kovai su juo patartina pasiruošti daug strėlių. Nužudžius jį atsiranda portalas atgal į įprastą pasaulį.

Nykūnas

Gyvybės: x 150
Ataka: lengvame lygyje , normaliame , sunkiame
Šarvai:
Išmeta: Pragaro žvaigždė (1)
Išmeta patirties kamuolėlių: 50
Tai skraidantis trigalvis priešininkas, atsirandantis pragare ir puolantis visus gyvus padarus, išskyrus gyvuosius numirėlius (zombius, skeletus ir t.t.). Jei yra iškviečiamas pabaigos pasaulyje, mieliau puls pabaigos žmones, bei bandys atakuoti pabaigos drakoną. Jį užpulti yra sunku, kadangi turi apsaugos lauką, bei yra labai greitas ir staigiai atakuojantis, todėl jį pulti geriausia keliese, tam smarkiai pasiruošus.
Jį iškviesti galima pastačius jam paminklą iš Pragaro akmens, bei Nykūnų kaukolių.

1 komentaras: