2013 m. liepos 4 d., ketvirtadienis

Minecraft istorija: Indev



Minecraft Indev buvo išleistas 2009 metų Gruodžio 23 dieną Markusui sulaukus prašymų išbandyti naujus dalykus, kuriuos jis tuo metu įgyvendino. Tai buvo paskutinė labiausiai pavykusi išgyvenimo režimo testo versija, kuri buvo pasiekiama tik tiems žaidėjams, kurie nusipirko žaidimą. Buvo patobulintas apšvietimas, kuris tapo labiau kompleksiškas ir realistiškas, palaikomi MD3 formato padarų modeliai, kuriuos pademonstravo Rana. Tai buvo testinis padaras mergaitės pavidalu, išmesdavo obuolius ir gėles. Panašiu stiliumi buvo sukurti ir Steve, Black Steve ir Beast Boy veikėjai. Jie visi buvo išimti pasitraukus iš Mojang tų veikėjų kūrėjui Hayden Scott-Baronui, dar kitaip žinomam kaip "Dock". Minecraft Indev laikotarpiu buvo paskelbti net 29 atnaujinimai dėl kurių Indev žaidimas vis labiau panašėjo į dabartinį Minecraft, tik su daug mažiau įvairių dalykų.

            
Rana
       
Steve
      
Black Steve
     
Beast Boy

Žaidėjai vis dar turėjo žaisti ribotame plote, tačiau pasaulis buvo nebe didžiulis kubas, o figūra, sugeneruota pagal formos ir dydžio charakteristikas. Žaidimas stipriai pasikeitė nuo Classic, kadangi žaidėjai jau turėjo naudoti įrankius ir ginklus, susirasti ir pasiruošti maisto kitaip (atsirado kiauliena, duona, grybukų sultinys), darytis ir keptis įvairius daiktus, atsirado dienos ir nakties ciklas. Pagaliau buvo testuojami deglai ir ugnis. Vis dėl to, pasaulis ir toliau mirus likdavo prarastas, nebent žaidėjas būtų pasidaręs žaidimo failų kopiją.

Kai prasidėjo Indev laikotarpis, žaidėjai besikurdami naują pasaulį turėjo pasirinkti keturias charakteristikas: tipą, formą, dydį ir temą. Žaidėjas atsidurdavo 7x7x7 blokų namuke su 1x2 tarpu žaidėjams išeiti ir dviejais deglais viduje. Iš pradžių tokie namukai būdavo statomi iš samanoto akmens, kurio tuo metu nebuvo niekur kitur, išskyrus patį namuką. Namuke iš pradžių buvo skrynios, pilnos TNT ir po 99 (tuomet tai buvo pilna krūva, kaip dabar 64) kiekvieno tipo blokų ir daiktų. Vėliau, tobulėjant žaidimui ir testuojant jo išgyvenimo režimą, skrynios buvo pašalintos. Dar vėliau buvo pakeistas ir namuko dizainas: grindys padarytos iš akmens, o stogas ir sienos iš medinių lentų.

Izometrinis vaizdas
Žaidime taip pat pridėtos kelios funkcijos - F5 žaidėjas galėjo įsijungti trečio asmens vaizdą, o su F7 pasidaryti izometrinį (iš viršaus) ekrano vaizdą. Taip pat pridėti paveikslai, naujas pasaulio formatas (.mclevel). Žaidėjai galėjo darytis kviečių fermas, o šaudant strėles jiems jau prireikdavo lanko.

Žaidimo veikimas nuo Classic pagreitėjo, nes buvo sukurtas naujas įrankis pagreintinti žaidimui. Buvo patobulinti padarai, jie geriau rasdavo kelią, atsirado keletas sunkumo lygio pasirinkimų.

Faktai iš Minecraft Indev:

  • Dėl pasaulio ribotumo buvo įmanoma, kad žaidimas taptų atšauktu žaidimo režimu “Zombie Siege” (Zombių apgultis).
  • Tekstūrų faile (terrain.png) buvo galima matyti jau sukurtą voratinklių tekstūrą, tačiau jie tebuvo pridėti tik Betos laikotarpiu (po metų).
  • Spalvoti vilnų blokai iš Classic taip pat buvo tekstūrų faile, tačiau žaidime jas buvo įmanoma gauti tik sukčiaujant.
  • Buvo ir nenaudojama kėdės tekstūra, tačiau Infdev laikotarpiu ji buvo pašalinta ir niekuomet daugiau nenaudota.
  • Dabar Indev žaisti be jokių sukčiavimų ar kitų priemonių nepavyks, būsite išmesti į pagrindinį meniu.
  • Indev, kaip ir Classic, neturėjo jokių tarpų tarp pamatakmenio, tačiau tolimesnėse versijose (Infdev ir Alpha) turėjo.
  • Tiek Indev, tiek Infdev ir anksčiausiose Alpha versijose naudojant darbastalį ir inventorių žaidėjo ranka lėtai judėdavo pirmyn ir atgal. Alphoje tai buvo pašalinta.

Žaidimas laikui bėgant tobulėjo, nors galiausiai ribotas Indev pasaulis turėjo pagaliau užleisti vietą begaliniam Infdev pasauliui. Vis dėl to jis liko savitas savo struktūra, patobulėjo įvairiose srityse, tad šis etapas yra ypač svarbus Minecraft formavimuisi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą