2013 m. liepos 4 d., ketvirtadienis

Kerai

Kerai

Kai žaidime susikaupsite pakankamai patirties (stulpelis ir skaičius, esantys tarp gyvybių ir daiktų pasirinkimo juostelės) ir jau turėsite pakankamai deimantų, jums atsiras galimybė pasitobulinti savo daiktus arba pastiprinti savo šarvus. Tam reikalingas kerėjimų stalas, kuriam reikia obsidiano, knygos ir poros deimantų:


Obsidiano blokus galite išsikirsti tik su deimantiniu kirtikliu. Pats obsidianas susidaro lavą užpylus vandeniu, tad reikia nepamiršti, kad po obsidianu gali būti lava. Galima atskirai kibiru pasiimti lavos ir padėjus ją saugioje vietoje užpilti vandeniu ir iškasti. Obsidianu virsta tik lavos "šaltiniai", ne nutekėjusi lava (ji virsta akmens skalda).

Pasistačius kerėjimų stalą, ypač svarbu prie jo pridėti knygų lentynų. Kuo didesnis lentynų skaičius, tuo didesniu leveliu kerėjimo stalas leidžia pasitobulinti daiktus:


Knygų lentynos
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Minimalus lygis
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
2
Maksimalus lygis
8
9
11
12
14
15
17
18
20
21
23
24
26
27
28
30

Knygas reikia dėliot aplink kerėjimų stalą taip, kad tarp knygų lentynų ir kerėjimų stalo būtų 1 tarpas (nėra būtina užpildyti VISAS lentynų vietas nurodytas pavyzdyje, tik 15). Pavyzdžiui:



Kerėjimų stalui, kuris gali duoti 30 (didžiausio) lygio kerą prireiks 15 lentynų, t.y. 45 knygų ir 90 lentų joms pagaminti.

Paspaudus dešiniu ant kerėjimų stalo pamatysite lentelę, kurioje bus norimam daiktui patobulinti skirta vieta. Padėjus daiktą, jūs turėsite pasirinkti kokiu lygiu norite gauti patobulinimą. Kuo didesnis lygis, tuo didesnė tikimybė gauti geresnį arba daugiau patobulinimų. Jeigu jums reikia žemesnio lygio, nei siūlo, galima lengvai užblokuoti kelias arba vieną lentyną padėjus ant jos deglą. Apskritai, bet koks daiktas, padėtas tarpe tarp lentynų ir stalo, blokuoja lentynos efektą staliukui.

Toliau pateikiami daiktai, kuriems galima naudoti kerus ir kokius kerus jie gali gauti. Skliausteliuose maksimalus tų kerų lygis.

Kardas ir kirvis:
  • Aštrumas – suteikia daugiau žalos. (V)
  • Negyvėlių skausmas – duoda daugiau žalos negyviems žaidimo padarams – zombiams, skeletams. (V)
  • Voragyvių skausmas – daugiau žalos vorams ir žvyninukams. (V)

Kardas:
  • Smūgis – smūgiu nusviedžia padarą toliau. (II)
  • Padegėjas – padega padarą. (II)
  • Laimikis – padarai (ir gyvūnai) išmeta daugiau laimikio. (III)
  • Nesulaužomas – padidina patvarumą. (III)

Kirvis, kirtiklis, kastuvas ir žirklės:
  • Efektyvumas – greičiau nuimami blokai. (V)
  • Kruopštumas – nuimami blokai išmeta patį savo bloką, o ne daiktą, pavyzdžiui žolės bloką vietoje žemių bloko, deimanto rūdos bloką vietoje paties deimanto, monstrų narvą. (I)

Kirvis, kirtiklis, kastuvas, kauptukas, žirklės, meškerė, titnagas ir geležis ir morka ant pagaliuko:
  • Nesulaužomas – padidina patvarumą. (III)

Kirstukas, kastuvas ir kirvis:
  • Sėkmė – padidina tikimybę, kad iškris daugiau daiktų iš blokų, pavyzdžiui deimanto (iškrenta daugiau nei vienas deimantas), raudonakmenio (padidėja jo kiekis), arbūzo, žvyro blokai (didesnė tikimybė iškristi titnagui) išmeta daugiau atitinkamo daikto. (III)

Lankas:
  • Nesulaužomas – padidina patvarumą. (III)
  • Galia – padidina daromą žalą taikiniui. (V)
  • Smūgis – nusviedžia sužeistą padarą toliau. (II)
  • Liepsna – šaudo padegančiomis strėlėmis. (I)
  • Begalybė – neišnaudoja nei kiek strėlių, užtenka turėti 1 strėlę. (I)

Šarvai (šalmas, antkrūtinis, kelnės, batai):
  • Apsauga – sumažina gaunamą žalą, išskyrus atvejus, kai iškrentama iš pasaulio, mirštama nuo alkio ar suvedus /kill komandą. (IV)
  • Apsauga nuo ugnies – sumažina ugnies padaromą žalą, greičiau užgęstama užsidegus. (IV)
  • Apsauga nuo sprogimų – sumažina žalą ir smūgį nuo sprogimų. (IV)
  • Apsauga nuo sviedinių – sumažina žalą nuo strėlių, šmėklos ir liepsnos sviedinių, sniego gniūžčių. (IV)
  • Spygliai – padarai, puolantys žaidėją iš arti turi tikimybę gauti žalos už savo smūgį. (III)
  • Nesulaužomas – padidina patvarumą. (III)

Batai:
  • Lengvas nusileidimas – sumažina kritimo gaunamą žalą, įskaitant ir žalą gaunamą teleportuojantis su Pabaigos perlu. (IV)

Šalmas:
  • Žiaunos – leidžia ilgiau išbūti po vandeniu, taip pat laiką tarp gaunamos žalos skęstant arba dūstant. Padidina matomumą po vandeniu. (III)
  • Naras – padidina kasimo greitį po vandeniu iki įprasto greičio (greitis būna šiek tiek mažesnis kai plūduriuojama). (I)

Kerėjimus galima daryti ne tik per kerėjimų stalą. Turint kelis to paties tipo užkerėtus daiktus priekalo pagalba galima sujungti abu daiktus. Tai sudaro galimybę turėti įrankius su tokiais kerais, kurių negalima gauti iš kerų stalelio. Dirbant priekalu kartais reikia nemažai patirties - kuo didesnį pakeitimą norite padaryti, tuo daugiau jos reikės. Priekalu taip pat galima naudotis užkerėtomis knygomis. Užkerėtos knygos suteikia galimybę pasirinkti, kokiam daiktui norite duoti tuos kerus, kuriuos turi užkerėtoji knyga. Tokias knygas galima rasti įvairių struktūrų skryniose, taip pat galima ir patiems pasidaryti kerėjimų stalo pagalba.



2 komentarai: