2013 m. liepos 5 d., penktadienis

Komandinė eilutė


Minecraft komandinė eilutė
Kaip galbūt žinote, Minecraft turi komandas, kuriomis galima manipuliuoti pasauliu, gauti daiktus, pasiekti kitas funkcijas. Šiame straipsnyje paaiškinsime apie šias komandas :)

Visos komandos pradedemos / ženklu. Šiame gide <> reiškia būtiną lauką, [] reiškia nebūtiną lauką. Jeigu tarp skliaustų yra | ženklas vadinasi galima pasirinkti vieną iš pateiktų juose variantų. Jei tekstas yra paverstas jis patikslina reikalingą informaciją, jei jis nepaverstas, jis turi būti įvestas, kaip parašyta.

Visada galima naudoti tab klavišą, kuris padeda pamatyti galimus pasirinkimus :)

Šios komandos yra prieinamos tik paprastiems žaidėjams:
Sintaksė
Naudojimas
me <tekstas>
Pokalbyje išveda tekstą „* JūsųVardas <tekstas>“. Įvedus „/me rašo pamoką“ bus išvedama „* Svajoklis rašo pamoką“.
help [puslapis | komandosPavadinimas] ARBA ? [puslapis | komandosPavadinimas]
Išveda puslapį iš galimų komandų sąrašo arba parodo detalesnę informaciją apie komandą.
tell <žaidėjoVardas> <žinutė>
Išsiunčia žinutę tiesiogiai žaidėjui. Ji nėra matoma kitiems žaidėjams žaidime, tačiau yra matoma serverio ataskaitoje.

Šios komandos papildo prieš tai buvusį sąrašą, jos prieinamoms operatoriams (op), arba žaidėjui vietiniame pasaulyje:
Sintaksė
Naudojimas
clear <žaidėjoVardas> [daiktas] [papildomiduomenys]
Išvalo žaidėjo inventorių arba pašalina konkrečius daiktus.
debug <start | stop>
Išveda puslapį iš galimų komandų sąrašo arba parodo detalesnę informaciją apie komandą.
tell <žaidėjoVardas> <žinutė>
Išsiunčia žinutę tiesiogiai žaidėjui. Ji nėra matoma kitiems žaidėjams žaidime, tačiau yra matoma serverio ataskaitoje.
defaultgamemode <survival | creative | adventure>
Nurodo tai, koks bus žaidimo režimas naujai prisijungusiems žaidėjams. Galima trumpinti į „s/c/a“ arba „0/1/2“. Ši komanda negali pakeisti negailestingojo režimo.
difficulty <peaceful | easy | normal | hard>
Nustato žaidimo sudėtingumą. Gali būti sutrumpinta į „p/e/n/h“ arba „0/1/2/3“.
effect <žaidėjoVardas> <efektas> [sekundžių] [daugiklis]
Suteikia nurodytam žaidėjui nurodytai trukmei nurodytą efektą su nurodytu daugikliu. Efektai gali trukti ne daugiau kaip 1‘000‘000 sekundžių, daugiklio laukas turi 255 limitą.
Trumpas efektų sąrašas:
1. Greitis
2. Lėtumas
3. Greitas kasimas
4. Kasimo nuovargis
5. Stiprumas
6. Momentinė sveikata
7. Momentinė žala
8. Šuolio padidinimas
9. Pykinimas
10. Regeneracija
11. Atsparumas žalai
12. Atsparumas ugniai
13. Povandeninis kvėpavimas
14. Nematomumas
15. Aklumas
16. Naktinis matymas
17. Alkis
18. Silpnumas
19. Nuodai
20. Nykimas
21. Sveikatos padidinimas
22. Absorbcija
23. Prisotinimas
Panaudojus trukmę 0 efektas pašalinamas.
effect <žaidėjoVardas> clear
Išvalo visus efektus.
enchant <žaidėjoVardas> <keroID> [keroLygis]
Užburia daiktą, kurį laiko žaidėjas. Šiai komandai galioja įprasti kerų limitai (pvz: negalima užburti žuvies, negalima užburti didesniu nei III lygiu Sėkmės, t.t.).
gamemode <survival | creative | adventure> [žaidėjoVardas]
Pakeičia nurodyto žaidėjo žaidimo režimą. Gali būti sutrumpinta į „s/c/a“ arba „0/1/2“. Jei žaidėjas nurodydas, pakeičiamas iškviečiančio žaidėjo režimas.
gamerule <taisyklėsPavadinimas> [true | false]
Įjungia arba išjungia nurodytą taisyklę. Jei nenurodyta true/false, parodo jos būseną.
Galimos taisyklės:
commandBlockOutput – nurodo ar komandų blokai turėtų pranešti apie tai, kaip vykdo komandas;
doFireTick – nurodo ar turi plisti ugnis;
doMobLoot – nurodo ar gyvūnai turi išmesti daiktus;
doMobSpawning – nurodo ar padarai gali atsirasti pasaulyje natūraliai;
doTileDrops – nurodo ar blokai turi iškristi kaip daikai;
keepInventory – nurodo ar žaidėjas pasilieka savo inventorių miręs;
mobGriefing – nurodo ar padarai gali naikinti/paimti blokus;
naturalRegeneration – nurodo ar žaidėjui natūraliai regeneruojasi gyvybė kai maisto stulpelis pakankamai aukštoje pozicijoje;
doDaylightCycle – nurodo ar turi suktis skliautas;
give <žaidėjoVardas> <daiktas> [kiekis] [duomenys]
Duoda žaidėjui nurodytą kiekį nurodytų daiktų su nurodytais duomenimis.
kill
Nužudo iškviečiantį žaidėją. Nesuveikia jei žaidėjas turi neįprastai aukštą atsparumo žalai efektą.
publish
Paskelbia žaidimą vienam vietiniame tinkle (LAN). Ši komanda atsiranda tik žaidime vienam.
playsound <garsas> <žaidėjas> [x] [y] [z] [garsumas] [aukštumas] [mažiausasGarsumas]
Paleidžia nurodytą garsą nurodytam žaidėjui nurodytais parametrais.
Tarkime garsas yra: .minecraft\assets\sound\mob\pig\death.ogg
Tokiu atveju vietoje garsas reikia vesti mob.pig.death, nes komanda visada leidžia garsus iš sounds aplanko. Jeigu norimas garsas turi kelias versijas (say1, say2, say3), numerį būtina praleisti. Tada bus atsitiktinai paleidžiama viena iš versijų.
say <žinutė>
Žinutė išsiunčiama visiems serverio žaidėjams. Veikia taip pat kaip žinutės įvedimas pokalbio lange. Vienintelis būdas kažbėti iš serverio komandinės eilutės.
scoreboard <objective | players | teams>
Bus sukurtas atskiras straipsnis, nes ši komanda labai sudėtinga :)
seed
Išveda serverio/pasaulio generatoriaus reikšmę. Komanda visada veikia vieno žaidėjo pasauliuose net jei ir išjungtos komandos.
spawnpoint <žaidėjas> [x y z]
Nustato atgimimo tašką žaidėjui į nurodytas koordinates arba į vietą, kur stovi iškvietėjas, jei koordinatės nenurodytos.
time set <skaičius | day | night>
Pakeičia pasaulio laiką. Skaičius yra nuo 0 iki 24000. 0 yra aušra, 6000 vidurdienis, 12000 saulėlydis, 18000 vidurnaktis. Day reiškia 0, night reiškia 12500.
time add <skaičius>
Prasuka laiką, daugiau info komandoje aukščiau.
toggledownfall
Išjungia/įjungia orus (lietų, sniegą).
tp [žaidėjoVardas] <žaidėjasPasKurįPerkelti>
Perkelia pirmą žaidėją pas antrą žaidėją, arba pas iškviečiantį, jei kitas nenurodytas.
tp [žaidėjoVardas] <x> <y> <z>
Perkelia nurodytą žaidėją į koordinates x y z. Gali perkelti žaidėją reliatyviai, jei priešais koordinatę prirašoma tildė (~).
weather <clear | rain | thunder> [sekundžių]
Pakeičia orus atitinkamai trukmei. Jei nenurodyta, tiesiog pakeičia orus ir viską palieka pasauliui.
xp <kiekis> [žaidėjoVardas] ARBA xp <kiekis> L<žaidėjoVardas>
Prideda nurodytam žaidėjui, arba iškviečiančiam, jei žaidėjas nenurodytas, atitinkamą kiekį patirties taškų arba lygių (jei nurodyta L). Neigiami skaičiai atima patirtį.

Šios komandos galioja tik serveriams, jos skirtos administravimui:
Sintaksė
Naudojimas
ban <žaidėjoVardas> [priežastis]
Uždraudžia žaidėjui lankytis serveryje. Jei įvesta priežastis, ši priežastis bus rodoma jam bandant prisijungti.
ban-ip <ipAdresas | žaidėjoVardas>
Uždraudžia lankytis konkrečiam IP adresui arba nurodyto žaidėjo IP adresui.
banlist [ips]
Parodo užblokuotus žaidėjus arba užblokuotus adresus, jei įvestas ips.
deop <žaidėjoVardas>
Atima žaidėjui operatoriaus teises. Jis negali keisti blokų atgimimo vietoje (spawn), negali vesti komandų.
kick <žaidėjoVardas> [priežastis]
Priverstinai atjungia nurodytą žadėją. Jei įvesta priežastis, ji bus rodoma išmestam žaidėjui.
list
Išveda visų prisijungusių žaidėjų vardus. Atlieka panašią funkciją kaip tab paspaudimas.
op <žaidėjoVardas>
Suteikia žaidėjui operatoriaus teises. Jis gali keisti blokus atgimimo vietoje (spawn), gali vesti komandas.
pardon <žaidėjoVardas>
Nuima draudimą lankytis serveryje žaidėjui.
pardon-ip <ipAdresas>
Nuima draudimą lankytis IP adresui.
save-all
Priverstinai išsaugo pasaulio duomenis į serverio diską.
save-off
Išjungia pasaulio saugojimą. Visi padaryti pokyčiai nebus įrašomi į diską.
save-on
Įjungia pasaulio saugojimą į diską. Tai numatyta veiksena.
stop
Sustabdo ir išjungia serverį.
whitelist <add | remove> <žaidėjoVardas>
Prideda/pašalina žaidėją iš baltojo sąrašo (reikalinga tik kai naudojamas baltasis sąrašas).
whitelist list
Išveda visus žaidėjus, esančius baltajame sąraše.
whitelist <on | off>
Įjungia/išjungia baltąjį sąrašą. Jei baltasis sąrašas įjungtas, žaidėjai, nesantys baltąjame sąraše, negali prisijungti.
whitelist reload
Perkrauna baltąjį sąrašą iš tekstinio failo white-list.txt esančio serverio aplanke. Reikalinga, jei jis buvo pakeistas išorinės programos.

Komandos tinkančios tik komandiniams blokams:
Sintaksė
Naudojimas
testfor <žaidėjoVardas | parinkiklis>
Patikrina, ar ar yra prisijungęs nurodytas žaidėjas (jei nurodytas žaidėjo vardas) arba patikrina ar yra atitikimų pagal parinkiklį (jei nurodytas jis).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą